Гарантії

Наші шановні клієнти !) На всю нашу продукцію ми надаємо гарантію 1 рік !

Ми завжди будемо з Вами , на кожному кроці покупки , разом з вами подолаємо всі складнощі Вашого ремонту і підтримаємо Вас впродовж усього часу використання дверей!

Не кинемо Вас у біді, якщо з дверима щось трапитися , в найкоротші терміни усунемо всі недоліки!

Гарантія на двері , яку дає виробник , є одним з ключових моментів в якісному обслуговуванні споживача . Ми даємо гарантію на всі експлуатаційні функції міжкімнатних дверей і їх зовнішній вигляд протягом 6-12 місяців з моменту придбання товару. Час гарантії залежить від виду міжкімнатних дверей . Для збільшення терміну служби міжкімнатних дверей слід знати , що установка повинна здійснюватися тільки після закінчення будівельних та оздоблювальних робіт , пов'язаних з рясним виділенням вологи і пилу. До таких робіт відноситься бетонування та обштукатурювання , побілка і фарбування , поклейка шпалер і укладання плитки . Монтаж дверей повинен здійснюватися тільки спеціалістами.

Шановні покупці , ми дякуємо за придбання нашої продукції і звертаємо Вашу увагу на умови наданої гарантії. Ми несемо гарантійні зобов'язання на полотно дверей і його установку тільки тоді , коли проводимо повний комплекс послуг. У даний комплекс входить замір, доставка , підйом та встановлення міжкімнатних дверей нашими фахівцями. Також потрібно правильна експлуатація двері самим покупцем . Монтаж і подальша експлуатація дверей повинна проходити при температурі повітря від + 15 до +30 градусів за Цельсієм , при відносній вологості повітря від 30 до 70 %.

З моменту передачі товару , в нашому випадку двері , ризик випадкової втрати або її пошкодження повністю переходить до споживача.

За діючими правилами випадок визнається гарантійним :

1 . Двері змінила геометрію

2 . Сталося руйнування конструкції

3 . Виникли відшарування шпону і тріщини шириною більше 1 см

Випадок не визнається гарантійним :

1 . На двері є ушкодження механічного характеру , які з'явилися в результаті механічних впливів . Прикладом може служити будь-яке пошкодження , завдане самим споживачем внаслідок не обережного ставлення до дверей

2 . Був порушений технологічний процес проведення внутрішніх оздоблювальних робіт . Наприклад , полотно дверей було забруднено шпаклівкою , шпалерним клеєм , фарбою , або став відшаровуватися шпон в результаті підвищеної вологості повітря в приміщенні

3 . Була неправильна установка дверей з порушенням технології установки , з невірним використанням інструментів , а також малася неправильна експлуатація дверей. Прикладом неналежне експлуатації може слугувати відсутність спеціальних доводчиків , стримуючих хід двері при відкриванні та , як наслідок , пошкодження дверного полотна в результаті удару об стіну

Ми неодмінно виконаємо свої гарантійні зобов'язання та сервісне обслуговування , якщо у покупця є платіжні документи з печаткою фірми продавця. Дані умови жодним чином не обмежують законні права споживача , наданих йому чинним законодавством.

Покупець повинен знати , що отримуючи замовлення , слід уважно оглянути двері в присутності кур'єра . Всі претензії за зовнішнім виглядом і параметрам замовлення приймаються тільки в момент доставки . Не розкриваючи упаковку товару , поверніть замовлення кур'єру - ми обов'язково його замінимо .