0 (800) 305-325

Безкоштовно з мобільного і міського

Пн-Пт з 9:00 до 19:00
Сб-Нд з 10:00 до 16:00

 

Всі магазини працюють:

Пн-Пт з 10:00 до 19:00
Сб-Нд з 10:00 до 16:00

[email protected]

Київ - Адреси магазинів

ми поруч, чекаємо Вас, запрошуємо в магазин

Київ

ст.м. Дорогожичі! - вул. Теліги 3
ст.м. Житомирська - пр. Берестейський 121Д
ж.м. Троєщина -вул. Градинська 5
ст.м. Позняки - пр-т. Григоренко 22/20
ст.м. Теремки - вул. Лятошинського 14
Виноградар, пр-кт. Правди 80
ст.м. Мінська - вул. Левка Лук'яненка 21
Дарницька площа - Харківське шосе 18

Бровари

Бровари, ЖК Лісовий Квартал, вул. Київська 243

Бориспіль

Бориспіль - Лютнева 20а

Ірпінь

Ірпінь - вул. Садова 43

Харків-Вінниця

Дніпро-Хмельницький

Харків

ст.м. Ботанічний Сад - пр-т. Науки 29
метро Героїв Праці - вул. Героїв Праці 24а

Дніпро

Лівий берег - пр-т Слобожанський 107
Правий берег - Озерка - вул. Старокозацька 82

Вінниця

Поділля  - вул. Князів Коріатовичів,194
(063)168-98-17
СКЛАД-МАГАЗИН  - вул. Гонти 22а
(063)168-98-18

Хмельницький

м-рн. Озерна  - вул. Панаса Мирного 16/1
(063)168-98-19

Луцьк

район Автозаводу  - вул. Рівненська 48
Тернопіль, Кам'янець-Подільський
ВИКЛИКАТИ ЗАМІРНИКА

Повернення або обмін товару

Повернення товарів, придбаних у компанії Маркет-Двері здійснюється відповідно до Законом України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів з моменту покупки за умови виконаннявсіх нормпередбачених Законом.

Звернемо увагу, що більшість "Дверних" товарів не підлягає поверненню та обміну у зв'язку з їх індивідуальністю та унікальністю. Більш детальну консультацію вам надасть наш менеджер, який є компетентним у питаннях обміну та повернення.


Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

За законодавством України є умови щодо яким покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
 1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця та не виготовлявся "на замовлення" покупця за індивідуальними параметрами.
 
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або заіншим причинам не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, плюс термін виготовлення аналогічного товару якщо його немає.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Роз'яснення:

Не використовувався: Вся продукція є новою та не була використана раніше. Цей стан має бути не змінно, а сліди використання не виявлено. Магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Товарний вигляд: Новий товар поставляється у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати елементи упаковки не рекомендується! Також повинні відсутні потертості, подряпини та пошкодження на виробі. За збереженнявсеелементів упаковки несевідповідальністьпокупець. При поверненні - товар потрібно запакувати в заводську упаковку силами покупця.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Цей пункт також відноситься до товарного вигляду. У разі, якщо при поверненні був втрачено будь-який з документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі - повернення буде неможливий. При поверненні необхідно надати оригінальний товарного чека, а так жегарантійного талону для повернення коштів.

Аксесуари та додаткове приладдя - Поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому - це перевірити товар у присутності кур'єра чи менеджера магазину.

У випадку, якщо товар був доставлений кур'єрською службою Нової Пошти, його слід перевірити у присутності працівника служби при отриманні товару після отримання товару скарги щодо механічних пошкоджень не розглядаються, оскільки їхне можливобуде обґрунтувати перевізнику.


Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорционального зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Винятки. Якщо замовник замовив та придбав товар, спеціально виготовлений для нього (індивідуального виготовлення), то такий товар не підлягає обміну чи поверненню. Якщо у цьому товарі виявлено дефект, він підлягає усуненню в розумні терміни, які будуть обговорені з покупцем.

Також у поверненні буде відмовлено, якщо продавець чи виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги покупця) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберіганням. Покупець має право брати участь у перевірці особисто чи через свого представника.

Повний та актуальний текст редакції Закону про захист споживачів.

Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою послуг кур'єрської служби (Нової Пошти) та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур'єрської служби провадиться покупцем.

Викликати замірника
Корисне
Поставити питання
Якщо у Вас є питання - можете їх задати по вказаних вище телефонах або заповнивши цю форму:
Написати Директору
Підписка
arrow-scroll icon