Гарантія
Наші шановні клієнти! На всю нашу продукцію ми надаємо гарантію 1 рік!
Ми завжди будемо з Вами, на кожному кроці покупки, разом з вами подолаємо всі складнощі Вашого ремонту і підтримаємо Вас впродовж усього часу використання дверей!
Не кинемо Вас у біді, якщо з дверима щось трапитися, в найкоротші терміни усунемо всі недоліки!
Гарантія на двері, яку дає виробник, є одним з ключових моментів в якісному обслуговуванні споживача. Ми даємо гарантію на всі експлуатаційні функції міжкімнатних дверей і їх зовнішній вигляд протягом 1 ріку з моменту придбання товару. Для збільшення терміну служби міжкімнатних дверей слід знати, що установка повинна здійснюватися тільки після закінчення будівельних та оздоблювальних робіт, пов'язаних з рясним виділенням вологи і пилу. До таких робіт відноситься бетонування та обштукатурювання, побілка і фарбування, поклейка шпалер і укладання плитки. Монтаж дверей повинен здійснюватися тільки спеціалістами.
Шановні покупці, ми дякуємо за придбання нашої продукції і звертаємо Вашу увагу на умови наданої гарантії. Ми несемо гарантійні зобов'язання на полотно дверей і його установку тільки тоді, коли проводимо повний комплекс послуг. У даний комплекс входить замір, доставка, підйом та встановлення міжкімнатних дверей нашими фахівцями. Також потрібна правильна експлуатація дверей самим покупцем. Монтаж і подальша експлуатація дверей повинна проходити при температурі повітря від + 15 до +30 градусів за Цельсієм, при відносній вологості повітря від 30 до 70 %.
З моменту передачі товару, в нашому випадку двері, ризик випадкової втрати або її пошкодження повністю переходить до споживача.
За діючими правилами випадок визнається гарантійним:
- Двері змінили геометрію
- Сталося руйнування конструкції
- Виникли відшарування шпону і тріщини шириною більше 1 см
- Дефект видно з відстані 1 м від виробу.
Випадок не визнається гарантійним:
- На двері є ушкодження механічного характеру, яке з'явилося в результаті механічних впливів. Прикладом може служити будь-яке пошкодження, завдане самим споживачем внаслідок не обережного ставлення до дверей
- Був порушений технологічний процес проведення внутрішніх оздоблювальних робіт. Наприклад, полотно дверей було забруднено шпаклівкою, шпалерним клеєм, фарбою, або став відшаровуватися шпон в результаті підвищеної вологості повітря в приміщенні
-
Була неправильна установка дверей з порушенням технології установки, з невірним використанням інструментів, а також була неправильна експлуатація дверей. Прикладом неналежної експлуатації може слугувати відсутність спеціальних доводчиків, стримуючих хід двері при відкриванні та, як наслідок, пошкодження дверного полотна в результаті удару об стіну
-
Відносна вологість у приміщенні вище 60%.
Ми неодмінно виконаємо свої гарантійні зобов'язання та сервісне обслуговування, якщо у покупця є платіжні документи з печаткою фірми продавця. Дані умови жодним чином не обмежують законні права споживача, надані йому чинним законодавством.
Покупець повинен знати, що отримуючи замовлення, слід уважно оглянути двері в присутності кур'єра. Всі претензії за зовнішнім виглядом і параметрам замовлення приймаються тільки в момент доставки. Не розкриваючи упаковку товару, поверніть замовлення кур'єру - ми обов'язково його замінимо.