Доставка і оплата
Доставка за межі Києва - від 650 грн + 20 грн / км
Вхідні двері "Послуга під ключ" - 1500-2000 грн (у вартість входить доставка, підйом двері на ліфті, демонтаж старих дверей і монтаж нових).
* В послугу під ключ не входить - підйом по сходах, розширення або закладка отвору.
Цілком реальна річ. Для цього Вам просто необхідно домовитися з одним з наших менеджерів, коли і які двері Ви хочете забрати. Він з'ясує на якому зі складів зараз є такі двері, і домовитися з Вами про час самовивозу.
Пам'ятайте: Склад і офіс це різні речі, і тому адресу Вам скаже менеджер вже при здійсненні замовлення.
Оплата.
Оплата може бути як готівковим розрахунком так і безготівковим.
Доставка по Києву відбувається кожен день з 11.00 до 23.00 у зручний для наших клієнтів час.
Контактні номери телефонів Логіста: (096) 521-84-80 (063) 930-25-31
Доставка здійснюється транспортом компанії максимально близько до парадного Замовника. В випадки не можливого під'їзду: всі парко місця зайняті, клумби та інші перешкоди, вивантаження товару відбувається на максимально близькогу місці до під'їзду.
ОПЛАТА
Готівкою при отриманні
На карту Приват Банку 5169 3305 1901 8359 Коляда Н.
Доставка у всі регіони України
Терміни доставки дверей:
Вхідні двері зі складу: Відправимо за 1-2 дня!
Вхідні двері під замовлення: Залежить від термінів виготовлення дверей, в середньому 4 тижня!
Міжкімнатні двері зі складу: Відправимо за 3-4 дня!
Міжкімнатні двері зі складу + врізка замка: Відправимо за 6-7 днів!
Міжкімнатні двері під замовлення: Залежить від часу виготовленняя, в середньому 4 неділі!
Як проходить покупка?
Міряємо - Погоджуємо - Сплата - Відправляємо - Отримуємо - Перевіряємо
1) Вам потрібно зробити замір дверних проємів.
2) Вибрати двері на нашому сайті, виписати код товару.
3) Зателефонувати або написати в Viber або Telegram, вказати розміри проємів, модель дверей, ручок, колір.
4) Менеджер зробить специфікацію, уточнить наявність і терміни поставки
5) Узгодити всі деталі щодо замовлення.
6) Отримати товар на складі перевізника (попередньо детально його оглянувши)
P.S. Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом доставленого вам товару, відповідно до законодавства України, ви можете пред'явити тільки до фактичного прийому-передачі вам товару Продавцем в особі кур'єра транспортної компанії.
-У разі виявлення дефектів, невідповідності характеристик, або пошкодження - вимагайте Акт про фіксацію виявленого і заповніть його обов'язково.
-Наступним кроком - повідомте нам по телефону 0-800-305-325 про те, що трапилося і ми оперативно приймемо заходи в узгодженій формі.