Рекламація, поломка, брак - що роботи?
Добрий день шановний клієнт, якщо ви потрапили на дану сторінку - у вас є проблема з товаром який ми вам надали, і ми звичайно ж вирішимо це питання, просимо вас лише слідувати інструкціям.
Найважливіше - всі претензії щодо якості товару, шлюбу, рекламацій ми приймаємо виключно в письмовому вигляді на пошту [email protected]
- Зробити фотографії (3-5-7 фото, що б було видно, що саме має дефект, загальний вигляд всієї конструкції)
- Фото товарного чека або договору
- Словесний портрет проблеми
- Ваші побажання по виправлення даної ситуації
Зверніть увагу на такі важливі нюанси!
- Ми не відправляємо майстра на ремонт без розуміння проблеми. Спочатку фото - потім плануємо рішення - потім відправляємо майстра.
- Чим більше і детальніше ви надасте нам інформації - тим швидше і якісніше ми зможемо вирішити проблему.
Варіанти проблем на адресу:
- Фабричний шлюб - відклеюється плівка, шпон, змінилася геометрія двері.
- Механічне пошкодження - подряпина, удар, горбик, цяточка та інше.
- Поломка - заклинив замок, зламалася ручка, не спрацьовує фіксатор.
- затирають двері - так як двері виготовляються з дерева і МДФ, в різні пори року трохи розширюються і звужуються, буквально на кілька міліметрів, це не помітно оку, але відразу відчутно, двері туго починає закриватися. Найчастіше це відбувається в моменти включення і виключення опалення.
Так само варто врахувати, що не всі проблеми ми усуваємо безкоштовно. Проблеми виникли через клієнта, будівельників, клімату в приміщенні - усуваються за рахунок клієнта.
Найпопулярніші приклади з якими ми регулярно стикаємося:
- Чи не працювало опалення, включили - затирає двері. Це регулярна проблема, в цьому випадку заповнюйте заявку, надсилайте нам і ми зможемо надати майстра для вирішення ситуації, проте в залежності від складності роботи - це може бути платно.
- Нам встановили двері і на наступний день ми побачили, що на двері є пошкодження. Зверніть увагу, що прийому-передачі товару відбувається в моменти доставки товару на Вашу електронну адресу. Прийом передача робіт - відбувається в момент оплати роботи майстра. Претензії через 1 хвилину після відходу майстра на механічні пошкодження, поганий монтаж або інші скарги не приймаються. Будь ласка оглядайте все відразу.
- У нас погано працює замок вхідних дверей після ремонту. На початку ремонту ми встановили вхідні двері, а в кінці ремонту замок не працює. 99% випадків це пов'язано або з неправильним "окутиваніе" двері на час ремонту в картон і стрейч, або попаданням будівельного пилу в замкову щілину. Для усунення потрібно проводити регулювання дверей, а так же розбирати і змащувати замки. Такі роботи оплачуються клієнтом.
Як швидко мені все полагодять?
Звичайно ж ми постараємося швидко вирішити ваше запитання, однак варто розуміти, що у майстрів є графік. Так само варто врахувати, що для деяких видів ремонту потрібні деталі які виробляє виробник деякий час.
На ремонт приїжджає саме той майстер, який виробляв монтаж. Курирує процес менеджер який оформляв угоду.
Якщо у вас фабричний брак , тоді процес трошки затягується. Як з мобільним телефоном який ви віддаєте в сервіс на тиждень. Ми відправляємо пакет документів (фото, відео, чек, договір, словесний портрет) на фабрику і чекаємо від них рішення. Це може зайняти 3-5-7 днів, після чого фабрика дає нам відповідь на запит і ми його вже озвучуємо вам.
Гарантія не працює якщо після установки дверей в квартирі проводилися будь-які ремонтні роботи (укладання плитки, натяжка стель, поклейка шпалер) такі роботи дуже сильно і різко змінюють клімат приміщення в результаті чого відбувається деформація всіх дерев'яних виробів в приміщенні, в тому числі і дверей. Ремонтні роботи по усуненню проблем - оплачуються клієнтом.