Отзывы с фото от покупателей market-dveri.ua
Не раджу!!! Не компетентні абсолютно. Замовили плінтус під двері Фемелі Дорс, чекали майже чотири місяці. Привезли абсолютно не той товар!!! Не тієї фіми, не якісна плівка, не той колір!!! Менеджер Наталія хамка, офіс на Теліги 3, яка явно не на своєму місці.. Ніколи не звертайтесь в цю фірму. Чекаєхмо повернення коштів !!!
Робили замовлення в магазині на Тимошенко 21. Швидкість вирішення питання від а до я блискавична. Встановлення технічних дверей з доукладкою стіни. Якістю виконання теж задоволені. Менеджер і робітники досвідчені, чемні, привітні - проконсультували, допомогли з вибором.
Дякуємо за ваш відгук! Дуже приємно!
Достойная, ответственная Кампания. Менеджер принял заказ, дал необходимые советы, помог с выбором цвета, фурнитуры, фасада. Доставили минута в минуту. Мастер фирмы за пару-тройку часов установил двери. Качеством работы Кампании я доволен.
Дякуємо за ваш відгук! Особливо дякуємо за фото!
Дякуємо за роботу, встановили троє міжкімнатних дверей, все ок
Дякуємо за ваш відгук! Він дуже корисний для нас!
Не рекомендую! Замовляли в Ірпені, спочатку будо все аж занадто « солодко» , говорили, обіцяли, робили знижки… Но саме цікаве починається при установці, спочатку міжкімнатні : виявили дефект двері на що нам відповіли « краще надо були дивитись при прийомі» , потім майстер заклав і зробив зарізи не с той сторони коробки, що змінило сторону відкривання дверей , відповідь отримали « так буде краще, так правильніше» , нам запропонували 2 варіанта: 1) замовляти заново , чекати ще 1-2 місяці поки перероблять 2) зроблять установку безкоштовной! Але насправді вибору не було, так як жити в на пів зруйнованій квартирі ще 2 місяці , а потім бігати за ними щоб доробили , так як гроші то були заплачені зразу всі при отриманні! Саме цікаве було коли майстер дійшов встановлювати добори до вхідних дверей, вони були замалі , не той розмір, від нас уже трубку ніхто не брав, але відповіли майстру і коли він описав всю ситуацію, що не може встановити , йому сказали « встановлюй що є, закінчуй об’єкт»!
Висновок : майже за 100 тисяч ми отримали кучу головного болю, двері з дефектами, і короткими доборами, але безкоштовну установку
Дякуємо за ваш відгук! Ми для вас попросили менеджерів магазину описати розгорнуту відповідь.
Ольга, дякуємо що залишили відгук, давайте розберемся в ситуації, це буде корисно для наших клієнтів.
При підписанні договору є зона відповідальності як з нашої сторони так і з вашої сторони! З нашої :
-запуск замовлення в роботу
-виготовлення дверей
- послуги(доставка/установка),
з Вашої сторони:
- внесення передплати (нагадаємо, ми пішли Вам на зустріч та запустили замовлення з передплатою менше 10% на заказний товар, хоча передплата по компанії -мінімум 50%)
-прийом товару (огляд на механічні пошкодження )
Так ось, замовлення ми доставили, Ви оглянули та підписали видаткову накладну в якій написано " після прийому-передачі претензії на механічні пошкодження не приймаються!"
Та після цього Ви зателефонували в салон та повідомили що на полотні є механічне пошкодження.
Ольга, ми мали повне право Вам відмовити в розгляданні даного питання так як Ви приймали та оглядали замовлення, але ж ні, ми пішли на зустріч аби не загострювати ситуацію і виконати зобов'язання перед Вами як клієнтоорієнтована компанія
2. Сприводу відкривання дверей. Дійсно, майстром була допушена помилка у відкриванні дверей. Коли є два проєма між якими є вимикач аблосютно логічно та інтуєтивно що двері будуть відкриватися в різні сторони( що ручка руде з обох стрін вимикача).
За помилку майстра ми домовилися з фабрикою та озвучили ВАМ що нові коробки будуть виготовлятися 7 календарних днів! Цю інформацію ми донесли Юрію(Вашому чоловіку, можливо, він Вам не повідомив). Також, ми розуміли що Ви живете в квартирі, тому тимчасово двері будуть відкриватися так як ми встановили а через 7 календарних днів коли приїде короб ми змінимо відкривання!
3. Варіант залишити все "так як є" запропонував Ваш чоловік!Та попросив компенсацію на що ми погодилися .
4. Дзвінки на телефон були о 19:14 а салон працює до 18-00 , а майстр телефонував на особистий номер телефону тому йому і відповіли!
5. Сприводу обшивки вхідних дверей.Обшивка була погоджена з Вашим чоловіком та замовлена від вхідних дверей(на цому наполягав Ваш чоловік аби різниці по кольору не було) Те що у Вас дуже криві стіни , ми не вині але ми доклали максимум зусиль аби закрити це питання.
Ольга, нам дуже прикро що Ви залишили такий відгук.Ми старалися для Вас до останнього у вирішені питання , закрили замовлення , понесли фінансові збитки(установка для Вас була безкоштовна) а Ви всерівно залишилися незадоволенні!
Так ось питання, чи потрібно іти на зустріч клієнтам у рекламаціях з механічним пошкодженням?
Купував та замовляв встановлення 5 міжкімнатних дверей та обшивки добором вхідних дверей. Роботою залишився задоволений. Окрема подяка менеджеру Надії та майстрам Максиму та Олегу. Я зміг потрапити додому тільки через 3 тижні після монтажу дверей і особисто оглянути результат роботи, у мене виникло 2 незначних зауваження (наприклад, забули приклеїти 1 Стопор). Я написав Максиму у вайбер, він тут же передзвони і ми домовились на час коли ці зауваження можуть бути усунуті. Хлопці оперативно приїхали і за 5 хв все усунули згідно моїх коментарів. Роботою та сервісом задоволений. Людей згаданих вище однозначно рекомендую. Магазин на вул. Теліги 3.
Дякуємо за ваш відгук! Дуже дякуємо за відгук)
Благодарю за работу, установили входную дверь , очень довольна работой ребят
Дякуємо за ваш відгук! Дуже приємно!
Придбали двері в магазині на проспекті Перемоги. Там придбали двері фурнітуру і плінтуси. Менеджер Юля все швидко оформила дистанційно, заміри були готові. Дякую за монтаж дверей Руслану з напарником. Встановили двері швидко і якісно! Коли монтували плінтус , зробили гарно порог балконних дверей і також виправили недолік шафи!
Дякуємо за ваш відгук! Він дуже цінний для нас, особливо дякуємо за фото!
Я замовляю не перший раз, але цього разу будинку зручності. При установці вхідних дверей майстер відмовився доробляти налічник т к його треба було підрізати по ширині , і взагалі відповів що не його справа, менеджер відповідала дуже повільно( на другий день) , зовсім не зацікавлено… Але другий мастер по міжкімнатним дверям Це доробив ! Треба зразу менеджерам це пояснювати і бути на зв’язку !
Дякуємо за ваш відук! Нам дуже прикро що так сталося!
Так і є, майстри по вхідним дверям не мають інструменту щоб рівно розрізати лиштву навпіл, а майтри по міжкімнатним дверям мають і можуть це зробити за 5 хвилин.
м. Київ вул. Лятошинського 14
Зустріла привітна менеджер Тамара, компетентно відповіна на усі наші запитання, надала цінні поради та підібрала комплектацію фурнітури і ручки до обраних дверей. Швидко професійно робила розрахунки , та порадила майстрів для монтажу дверей. Дякуємо Тамарі за професійність та привітне ставлення !
Дякуємо за ваш відгук! Дуже цінно!
Дякуємо за ваш відгук! Певні шо ми доставляємо саме той товар котрий прописаний у договорі, саме в той термін що прописаний у договорі. Повернення маємо право не робити оскільки товар на замовлення, але для наших клієнтів завжди йдемо на зустріч, тому приймемо товар собі на баланс і запропонуємо його іншим клієнтам, оскільки він повністю ліквідний.
Для розуміння звернемо увагу, що кожний постачальник фарбує двері у свій білий колір, котрий відрізняється при певному освітленні.
Також зазначимо що більшість постачальників фарбує плінтус по плівці (це для того щоб уникнути людського фактору, оскільки МДФ шліфується вручну, і якщо фарбувати не по плівці - збільшується процент рекламацій та недоліків).
Будьте-уважні при оформленні замовлення, ми обовязково це проговорюємо і прописуємо в договорі! Але почувайте себе в безпеці) Навіть такі ситуації ми страхуємо і не звинувачуємо вас, а просто спокійно витримуємо і рухаємося далі! Всім добра)