0 (800) 305-325

Бесплатно с мобильного и городского

Пн-Пт с 9:00 до 19:00
Сб-Вс с 10:00 до 16:00

Все магазины работают:

Пн-Пт с 10:00 до 19:00
Сб-Вс с 10:00 до 16:00

[email protected]

Киев - Адреса магазинов

мы рядом, ждем Вас, приглашаем в магазин

Киев

ст.м. Дорогожичи! - ул. Телиги 3
ст.м. Житомирская - пр. Берестейский 121Д
ж.м. Троещина - ул. Градинская 5
ст.м. Позняки - пр-т. Григоренко 22/20
ст.м. Теремки - ул. Лятошинского 14
Виноградарь, пр-кт. Правды 80
ст.м. Минская - ул. Левка Лукьяненка 21
Дарницкая площадь - Харьковское шоссе 18

Бровары

Бровары, ЖК Лесной Квартал, ул. Киевская 243

Борисполь

Борисполь - Февральская 20а

Ирпень

Ирпень - Садовая 43

Буча

Буча - Богдана Хмельницкого 4

Харьков-Винница

Днепр-Хмельницкий

Харьков

ст.м. Ботанический Сад - пр-т. Науки 29
ст.м. Героев Труда - ул. Героев Труда 24а

Днепр

Левый берег - пр-т Слобожанский 107
Правый берег - Озёрка - ул. Старокозацька 82

Винница

Вишеньки  - ул. Келецкая 53 (возле Premier Tower)
(063)168-98-17
 
СКЛАД-МАГАЗИН  - ул. Гонты 22а
(063)168-98-18
 

Хмельницкий

м-рн. Озерная  - ул. Панаса Мирного 16/1
(063)168-98-19
 

Луцк

район Автозавода  - ул. Ровенская 48
(063)168-98-34
 

Тернополь, Каменец-Подольский

ВЫЗВАТЬ ЗАМЕРЩИКА
0 (800) 305-325 ВЫЗВАТЬ ЗАМЕРЩИКА

Договор публичной оферты Маркет-Двери

ДОГОВІР Комісії
(ПУБЛІЧНА ОФЕРТА)

Даний Договір відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України є публічним договором (офертою) та адресований невизначеному колу осіб, незалежно від їхнього статусу (фізичним особам, юридичним особам, фізичним особам-підприємцям).

ФОП Коляда Н В, іменоване надалі «Комісіонер», розміщує цю оферту укласти договір комісії, на нижченаведених умовах.

Комісіонер не є продавцем товару, а лише надає послуги на підставі цього договору комісії.

1. Визначення термінів

1.1. Відповідно до мети цієї Оферти нижченаведені терміни використовуються у такому значенні:

Публічна оферта (надалі Оферта) - адресована будь-якій фізичній чи юридичній особі пропозиція Комісіонера на укладення Договору на умовах, що містяться в цій оферті.

Договір комісії - публічний договір між Комітентом та Комісіонером, який розміщений на веб-сайті https://market-dveri.ua або у коточку споживача у демонстраційних приміщеннях Комісіонера і містить пропозицію направлену необмеженому колу осіб.

Сторони – Комітент та Комісіонер.

Комітет – фізична або юридична особа, яка здійснила Акцепт Оферти, та за завданням якої діє Комісіонер.

Акцепт Оферти – беззастережна згода Комітента з умовами Оферти шляхом оформлення замовлення на сторінці Веб-сайту.

Послуги – комплекс організаційних заходів, що надаються Комісіонером, спрямованих на придбання Комітентом Товару на умовах, визначених Комітентом у Замовленні Комітента. До Послуг у розмінні і цілях цього Договору, в тому числі, але не виключно, відноситься укладання від імені Комісіонера та за рахунок Комітента договорів купівлі-продажу/поставки/виготовлення з продавцями, виробниками Товарів, договорів про надання послуг з організації підбору Товарів (за якісними та кількісними характеристиками, визначених у Замовленні Комітента), договорів про надання послуг замірів, дизайну, доставки, встановлення/монтажу Товарів, на адресу, зазначену Комітентом.

Веб-сайт – відкритий для вільного візуального ознайомлення будь-якою особою публічно доступний сайт у мережі Інтернет за адресою: https://market-dveri.ua

Замовлення Комітента – доручення Комісіонеру на умовах визначених Комітентом у Замовленні на виконання комплексу організаційних заходів, спрямованих на пошук/добір та придбання Комітентом Товару, а також на виготовлення цього Товару, включаючи додаткові послуги, що супроводжують виготовлення, встановлення/монтаж Товару, обраного Комітентом на Веб-сайті або у демонстраційних приміщеннях Комісіонера.

Попереднє Замовлення Комітента - доручення Комісіонеру на умовах визначених Комітентом у Замовленні на виконання комплексу організаційних заходів, спрямованих на пошук/добір та придбання Комітентом Товару, а також на виготовлення цього Товару, включаючи додаткові послуги, що супроводжують виготовлення, встановлення/монтаж Товару, обраного Комітентом на Веб-сайті або у демонстраційних приміщеннях Комісіонера, яке за потреби може бути уточнене або доповнене Сторонами додатково. Попереднє Замовлення є невід’ємною частиною договору. До попереднього замовлення застосовуються усі умови договору, що регулюють статус та порядок оформлення Замовлення.

Товари – у розумінні та у цілях цього Договору це:

  • товари, розміщені на Веб-сайті або у демонстраційних приміщеннях Комісіонера, в тому числі жалюзі, штори, ролети в асортименті, з урахуванням послуг доставки та встановлення/монтажу (за потреби), замовлення яких здійснено Комітентом на Веб-сайті або у демонстраційних приміщеннях Комісіонера;
  • інші товари, придбання яких може супроводжуватися наданням супутніх послуг доставки та встановлення/монтажу (за потреби), замовлення яких здійснено Комітентом на Веб-сайті або у демонстраційних приміщеннях Комісіонера;
  • жалюзі/ролети, що виготовляються по індивідуальному Замовленню Комітента та придбання яких супроводжується наданням супутніх послуг з замірів, дизайну, виготовлення, доставки, монтажу, замовлення яких здійснено Комітентом на Веб-сайті або у демонстраційних приміщеннях Комісіонера;
  • штори, що виготовляються по індивідуальному Замовленню Комітента та придбання яких супроводжується наданням супутніх послуг з замірів, дизайну, пошиву, доставки, встановлення, замовлення яких здійснено Комітентом на Веб-сайті або у демонстраційних приміщеннях Комісіонера.

2. Предмет Договору

2.1. Комісіонер зобов'язується за дорученням Комітента надавати Послуги, а Комітент зобов'язується приймати такі Послуги Комісіонера та здійснювати їх оплату на умовах цього Договору.

3. Акцептування договору.

3.1. Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є оформлення замовлення Комітентом на Веб-сайті Товарів, які будуть придбані, доставлені та встановлені/змонтовані (за потреби) згодом Комісіонером.

3.2. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту вчинення Комітентом дій, передбачених п. 3.1. цього Договору, що свідчать про згоду Комітента дотримуватися умов Договору, без підписання його письмового примірника Сторонами.

3.3. Договір припиняється (вважається виконаним) у момент вручення Товару, скомплектованого у відповідності з умовами Замовлення, доставленого та встановленого/змонтованого за відповідною адресою Замовлення Комітенту.

3.4. Комітент дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на встановлених Комісіонером умовах та оплатити їхню вартість із моменту вчинення дій, передбачених п. 3.1. цього Договору, але не пізніше, ніж у день встановлення/монтажу Товару за адресою Комітента.

3.4. Укладаючи Договір, Комітент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору, вартості послуг та умов їхнього надання та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.

4. Умови надання послуг, порядок оформлення замовлення.

4.1. Оформлення замовлення або попереднього замовлення здійснюється дистанційно шляхом замовлення Товару на Веб-сайті https://market-dveri.ua або у демонстраційних приміщеннях Комісіонера. При оформленні Замовлення Комітент (у тому числі за допомогою Комісіонера) заповнює відповідну форму Замовлення або попереднього Замовлення, в тому числі безпосередньо на Веб-сайті.

4.2. Умови надання послуг:

4.2.1. Ознайомлення Комітента з умовами цього Договору та його акцепт;

4.2.2. Оплата Комітентом вартості Товарів у розмірі та у порядку, визначеному Комісіонером у цьому Договору або Замовленні або на Веб-сайті.

4.3. Строк надання послуг складає від 2 (двох) робочих днів до 60 (шістдесяти) календарних днів, що визначається Сторонами у Замовленні.

4.4. Комітент несе відповідальність за правильність вказаних ним реквізитів на Веб-сайті.

4.5. Комісіонер не відповідає за неможливість виконання своїх зобов'язань за Договором через неправильність контактної інформації та інших реквізитів, вказаних Комітентом.

4.6. У разі потреби попереднє замовлення може бути змінено або доповнено за домовленістю Сторін.

5. Вартість Товару та Послуг. Розмір Винагороди Комісіонера. Порядок оплати.

5.1. Вартість Товарів та Послуг, визначається за кожне Замовлення окремо та вказуються при замовленні Товарів в індивідуальному рахунку в національній валюті України - гривні.

5.2. Вартість Товарів включає вартість послуг з організації підбору Товарів за його якісними та кількісними характеристиками, замірів, дизайну, доставки, встановлення/ монтажу Товарів та розмір винагороди Комісіонера.

5.3. Вартість Замовлення не включає розмір Винагороди Комісіонера.

5.4. Розмір винагороди Комісіонера складає 10 % від вартості Замовлення і визначається у грошовому еквіваленті у Замовленні Комітента під час його оформлення (акцепту).

5.5. Вартість Товарів та послуг включає в себе всі податки, проте не включає комісії, які можуть бути стягуватися третіми особами у зв'язку зі способом оплати (наприклад: комісія банку за перерахування грошових коштів).

5.6. Комісіонер має право утримати належну йому винагороду з суми грошових коштів, що надійшли в якості оплати Товару та Послуг, після виконання Замовлення за адресою Комітента (за потреби) та оформлення товарного чеку на Товар.

5.7. Факт прийняття Товару та Послуг Комітентом є підтвердженням факту повноти виконання Комісіонером своїх зобов’язань за Договором, прийманням всього виконаного Комісіонером за Договором та згодою Комітента з сумою винагороди Комісіонера.

5.8. Документом, що підтверджує Факт прийняття Товару та Послуг Комітентом є Бланк Замовлення з підписом Комітента (з відміткою про оплату Товару та Послуг) за умови відсутності обґрунтованих претензій з боку Комітента протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту прийняття Товару та Послуг. У цілях та розумінні цього Договору зазначений бланк Замовлення сторони визнають як Акт прийняття-виконання наданих послуг, що підтверджує виконання Комісіонером своїх зобов’язань за цим Договором в повному обсязі та прийняття Комітентом Товару та Послуг в повному обсязі й відсутність претензій з боку Комітента.

6. Доставка та повернення товару

6.1. Спосіб доставки узгоджується між Сторонами при оформленні замовлення та визначається у Замовленні Комітента.

6.2. Комітент не вправі відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Комітентом.

7. Права та обов'язки Сторін.

7.1. Комісіонер зобов’язаний:

7.1.1. Надавати послуги на умовах цього Договору.

7.1.2. Забезпечити придбання, організацію відбору, замірів, доставки, встановлення/монтажу Товару за адресою Комітента (за потреби), обраного Комітентом.

7.1.3. Зберігати інформацію та відомості (в тому числі – персональні дані), надані Комітентом на виконання умов цього Договору у межах чинного законодавства у сфері захисту персональних даних.

7.1.4. Зберігати інформацію про Замовлення на Веб-сайті протягом 3 (трьох) місяців.

7.2. Комісіонер має право:

7.2.1. В односторонньому порядку вносити зміни до умов цього Договору шляхом розміщення нової редакції цього Договору на Сайті.

7.2.2. Залучати до надання Послуги (або її окремих частин) третіх осіб та надавати їм Замовлення Комітента для виконання на підставі укладених Договорів.

7.2.3. Відмовити Комітенту в наданні Послуг на власний розсуд на будь-якому етапі. При цьому грошові кошти, що надійшли від Комітента, повертаються Комісіонером Комітенту тим же способом, яким була здійснена оплата.

7.3. Комітент зобов’язаний:

7.3.1. До акцептування Оферти ознайомитися з її чинними умовами.

7.3.2. Здійснювати оплату послуг Комісіонера в порядку, передбаченому цим Договором.

7.3.3. Здійснювати приймання Товару, на які Комісіонеру було направлено Замовлення.

7.3.4. Здійснити оплату за Товар та Послуги.

7.3.5. З моменту акцепту оферти під час користування Веб-сайтом дотримуватися всіх чинних норм та вимог законодавства України, в тому числі правил етики.

7.4. Комітент має права і несе обов'язки, передбачені законодавством для споживача, покупця і комітента. Комісіонер не є власником Товару, а лише придбає у третіх осіб, які є продавцями (виробниками), надавачами Послуг, Товари, замовлені Комітентом. Комісіонер вправі сприяти Комітенту в поверненні товарів та/або захисті порушених прав Комітента на платній або безкоштовній основі згідно з умовами даного договору.

7.5. Комітент має право:

7.5.1. Отримувати послуги Комісіонера на умовах цього Договору.

7.5.2. Звертатися до Комісіонера для отримання інформації щодо умов надання Послуг, та умов цього Договору у спосіб та за контактами, зазначеними на Веб-сайті.

8. Гарантії

8.1. Комісіонер гарантує:

8.1.1. Вибір для Комітента саме того переліку та обсягу Товарів, який був обраний останнім при Акцепті Оферти.

8.1.2. Ціни на Товари після Акцепту Оферти можуть змінитися в ході надання Послуг за окремим замовленням виключно за погодженням з Комітентом.

8.2. В ході надання Послуг Комісіонер здійснює все можливе, але не гарантує фактичну наявність вичерпного переліку обраних на веб-сайті Товарів для їх передачі Комітенту на умовах цього Договору. У разі, якщо Комісіонер не зміг доставити Товар у замовленому Комітентом обсязі та/або асортименті, Комісіонер повертає Комітенту вартість Товару, який він не зміг закупити для Комітента.

8.3. Приймаючи умови цієї Оферти шляхом її акцепту, Комітент запевняє Комісіонера і гарантує, що він:

8.3.1. Укладає Договір добровільно і при цьому ознайомився з умовами Оферти, розуміє предмет Договору, значення і наслідки своїх дій щодо укладання та виконання Договору;

8.3.2. Володіє всіма правами і повноваженнями, необхідними для укладення та виконання Договору;

8.3.3. Надає достовірні дані та інформацію Комісіонеру при оформленні Замовлення і платіжних документів, на підставі яких здійснюється оплата Послуг;

8.3.4. Він ознайомився з інструкцією щодо вживання Товарів, та/або отримав відповідну рекомендацію лікаря щодо придбання відповідних Товарів.

8.4. Сторони погодились, що розходження у характеристиках Товарів, наведених на Веб-сайті Товарів, фактично переданих Комісіонером Комітенту, не є порушенням умов цього Договору.

8.5. Сторони розуміють, що Комісіонер не несе відповідальності за якість та наслідки споживання Товарів. Всі претензії щодо Товару, його якості, будь-яких властивостей, побічних ефектів чи реакцій, а також відсутності ефективності мають спрямовуватись виробнику Товару.

9. Персональні дані.

9.1. Загальні поняття та сфера застосування

9.1.1. Визначення термінів:

  • база персональних даних - іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних;
  • володілець бази персональних даних - фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб’єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних у цій базі даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом;

Державний реєстр баз персональних даних - єдина державна інформаційна система збору, накопичення та обробки відомостей про зареєстровані бази персональних даних;

  • загальнодоступні джерела персональних даних - довідники, адресні книги, реєстри, списки, каталоги, інші систематизовані збірники відкритої інформації, які містять персональні дані, розміщені та опубліковані з відома суб’єкта персональних даних. Не вважаються загальнодоступними джерелами персональних даних соціальні мережі та інтернет-ресурси, в яких суб’єкт персональних даних залишають свої персональні дані (окрім випадків, коли суб’єктом персональних даних прямо зазначено, що персональні дані розміщені з метою їх вільного поширення та використання);
  • згода суб’єкта персональних даних - будь-яке документоване, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки;
  • знеособлення персональних даних - вилучення відомостей, які дають змогу ідентифікувати особу;
  • обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу;
  • персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
  • розпорядник бази персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем бази персональних даних або законом надано право обробляти ці дані. Не є розпорядником бази персональних даних особа, якій володільцем та/або розпорядником бази персональних даних доручено здійснювати роботи технічного характеру з базою персональних даних без доступу до змісту персональних даних;
  • суб’єкт персональних даних - фізична особа, стосовно якої відповідно до закону здійснюється обробка її персональних даних;
  • третя особа - будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника бази персональних даних та уповноваженого державного органу з питань захисту персональних даних, якій володільцем чи розпорядником бази персональних даних здійснюється передача персональних даних відповідно до закону;

9.1.2. Умови цього розділу обов’язкові для застосування відповідальною особою, яка безпосередньо здійснює обробку та/або має доступ до персональних даних у зв’язку з виконанням своїх службових обов’язків.

9.2. Комісіонер є власником бази персональних даних Комітентів.

9.3. Метою обробки персональних даних у системі є забезпечення реалізації цивільно-правових відносин, надання, отримання та здійснення розрахунків за придбані товари та послуги відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

9.4. Порядок обробки персональних даних: отримання згоди, повідомлення про права та дії з персональними даними суб’єкта персональних даних

9.4.1. Підписуючи цю Оферту Комітент надає згоду на обробку його персональних даних відповідно до мети обробки та чинного законодавства України.

9.5. База персональних даних знаходяться за адресою Комісіонера.

9.6. Умови розкриття інформації про персональні дані третім особам

9.6.1. Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.

9.6.2. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» або неспроможна їх забезпечити;

9.7. Захист персональних даних.

9.7.1. Володільця бази персональних даних обладнано системними і програмно-технічними засобами та засобами зв’язку, які запобігають втратам, крадіжкам, несанкціонованому знищенню, викривленню, підробленню, копіюванню інформації і відповідають вимогам міжнародних та національних стандартів.

9.7.2.Особи, що мають доступ до персональних даних, у тому числі, здійснюють їх обробку у разі порушення ними вимог Закону України «Про захист персональних даних» несуть відповідальність згідно законодавства України.

9.8. Порядок роботи з запитами суб’єкта персональних даних.

9.8.1. Суб'єкт персональних даних має право на одержання будь-яких відомостей про себе у будь-якого суб'єкта відносин, пов'язаних з персональними даними, без зазначення мети запиту, крім випадків, установлених законом.

9.8.2. Доступ суб'єкта персональних даних до даних про себе здійснюється безоплатно.

9.8.3. Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його надходження, якщо інше не передбачено законом.

9.9. Державна реєстрація баз персональних даних здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

10. Відповідальність Сторін

10.1. Комісіонер не несе відповідальності за Договором за:

  • будь-які дії / бездіяльність будь-яких третіх сторін;
  • будь-які непрямі збитки і / або упущену вигоду Комітента і / або третіх сторін.

10.2. Комісіонер звільняється від відповідальності за неповне або неналежне надання Послуг за цією Офертою у випадках, невиконання Комітентом будь-якої з умов цієї Оферти.

10.3. Комітент несе відповідальність за цим Договором у повному розмірі за недостовірність відомостей, контактної інформації та інших реквізитів, переданих їм Комісіонеру на веб-сайті, та за невиконання гарантій, що містяться в пункті 8.3. цього Договору.

10.4. Комісіонер не несе відповідальності за будь-які збитки та моральну шкоду, отримані Комітентом у результаті помилкового розуміння або нерозуміння ним інформації про порядок оформлення /оплати Замовлення, а також про порядок отримання та використання Товару.

10.5. Комісіонер не несе відповідальності за невідповідність Товару очікуванням Комітента та /або його суб'єктивній оцінці. Поради та рекомендації, надані Комітенту зі сторони Комісіонера, не можуть розглядатися як гарантії.

10.6. Комісіонер не відповідає за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Комітенту, внаслідок порушення Комітентом правил користування або зберігання товару, які зазначені в інструкції по використанню Товару, дій третіх осіб, або дій непереборної сили.

10.7. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Офертою Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України та умов цієї Оферти.

11. Форс-мажор

11.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань за Офертою, якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних за даних умов обставин. До обставин непереборної сили, зокрема, відносяться: стихійні лиха, епідемії, військові дії, карантин, страйки, рішення державних органів влади, та інші дії, що можуть виникнути.

11.2. Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили, повинна протягом п’яти календарних днів у письмовому вигляді або за допомогою електронної пошти повідомити іншу Сторону про настання таких обставин. Наявність обставин непереборної сили засвідчується відповідним документом, виданим Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово- промисловою палатою, згідно з законодавством України, або іншим уповноваженим органом, відповідно до законодавства України.

12. Порядок вирішення спорів

12.1. Претензії та спори, що відносяться до виконання Сторонами цього Договору, вирішуються шляхом переговорів.

12.2. У випадку, якщо Сторони в результаті переговорів не змогли дійти взаємної згоди спір передається на розгляд суду в порядку, встановленому законодавством України.

13. Термін дії та розірвання Договору

13.1. Договір є публічним, вважається укладеним і набирає чинності з моменту його акцептування Комітентом та діє до моменту отримання замовленої Послуги.

13.2. Договір може бути достроково розірваний:

13.2.1. Кожною із Сторін в будь-який момент шляхом направлення іншій Стороні відповідного повідомлення.

13.2.2. За взаємною домовленістю Сторін.

13.2.3. У випадках, передбачених чинним законодавством України і цією Офертою;

13.3. Розірвання Договору Комітентом або відкликання ним Акцепту Оферти не покладає на Комісіонера обов’язку повернення коштів, що були сплачені останньому.

13.4. Завершення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.

14. Інші умови

14.1. Будь-яке повідомлення, потрібне або бажане за цим Договором, має бути зроблено у письмовому вигляді та направлені однією Стороною на адресу іншої Сторони електронною поштою або рекомендованим листом з повідомленням про вручення

[email protected]

Вызвать замерщика
Полезное
Задать вопрос
Если у Вас есть вопросы - можете их задать по выше указанным телефонам или заполнив эту форму:
Написать Директору
Подписка
arrow-scroll icon